2 Şubat 2014 Pazar

Benefit - The POREfessional

Merhabalar,

Benefit Count Down to Love kutusundan çıkan -burada- The POREfessional ile aşk yaşıyorum resmen, size de anlatayım istedim :)


Öncelikle en baştan söyleyeyim vaadi gözeneklerin kapanmasını sağlamak değil sadec makyaj yaparken gözenekli görünümü azaltıp güzel bir duruş sağlaması, yanlış anlaşılan bir durum bu çünkü. Ben bu bazı sürüyorum, ardından da makyajımı yapıyorum gerçekten güzel ve doğal bir bitiş oluyor. Kalıcılık da artıyor, tabi elim yüzümde olduğu için ben verimi düşürüyorum. Hiç yakışmıyor bana :)


Yağsız, hafif bir yapısı var, rahatsız etmiyor cildi. Ben çok sevdim, bittiğinde tam boyu eklenecek koleksiyonuma :) Siz de böyle bir baz arayışındaysanız Benefit ürünlerini Sephora'da bulabilirsiniz :) Dün de bakmıştım tam boyu 22 ml ve 99TL. Biraz pahalı gibi ama değer :)

Sevgiler
BV

0 yorum:

Yorum Gönder