5 Şubat 2014 Çarşamba

Ocak alışverişim

Merhabalar,
Ocak ayı geçeli aç gün oldu  ama bir türlü ocak alışverişimi yazmadım, şimdiye kısmetmiş :) Gurur duyarak söylüyorum ki azıcık alışveriş yaptım. Karşınızda...

1.MAC
Aslında Aralık'ta almıştım ama kargoyla geldiğinden Ocak ayına kalmıştı, yazısı da burada ve burada.

 

2. Yves Rocher 1
İndirimi değerlendirmek istedim ve bu cicileri alıverdim :) Yakında yazıları gelir :D

 

3. ebay
Bu ay içinde aldığım en güzel şey, yine siparişi aralık ayında verildi ama ocak ayında elime geçti. Çok ama çok memnunum, yazısı için tık tık.

 

4. Born Pretty Store
Çok fotoğraflı oldu, direkt yazısına ışınlanmanız lazım :) Yazısı için, tık tık. 

5. Yves Rocher 2
Doğum günü indirimimim vardı, ben de ihtiyacımı aldım. Yves Rocher'de roll onu hediye etti :)


Sevgiler
BV


0 yorum:

Yorum Gönder