4 Ocak 2014 Cumartesi

Huzur Sokağı 53.Bölüm Full HD Tek Parça izle


Huzur Sokağı 48 Bolum Tek Parca (29-11-2013)Yeşim Salkım artık dizi setlerinde yorulduğunu ve kendi isteğiyle diziden çıktığını belirtti. Yeşim Salkım ayrıca bugün bir açıklama yaptı. O açıklamasında şunları dedi: "Son kez gidiyorum Huzur Sokağı setine dile kolay 50 bölüm çalıştım kendi isteğim doğrultusundan ayrılmaya karar verdim emeği geçen herkese teşekkür ediyorum yolumuz hep açık olsun beni destekleyen ve seven dostlarıma teşekkürler yeni işlerde yeni sezonda görüşmek dileğiyle."

Huzur Sokağı, Huzur Sokağı hd, Huzur Sokağı tek parça, Huzur Sokağı full, Huzur Sokağı full tek parça, Huzur Sokağı full hd, Huzur Sokağı fragman, Huzur Sokağı fragman hd, Huzur Sokağı tek parça, Huzur Sokağı full hd, Huzur Sokağı full tek parça, Huzur Sokağı 53.Bölüm, Huzur Sokağı 53.Bölüm hd izle, Huzur Sokağı 53.Bölüm tek parça, Huzur Sokağı 53.Bölüm full tek parça.

 ATV


0 yorum:

Yorum Gönder