23 Temmuz 2013 Salı

Blogger Yorum Denetleme (Resimli Anlatım)

Bir çok Blogger kullanıcısı gibi bende yazılarımda yorum olmasını isterim. Bunun için yazılarımı düzenli ve özenli yazarım. Ama bazı gereksiz insanlar yorumlara küfür, hakaret yazıp gönderir. Bu bir çok kez oldu. Ama ben onları takmıyorum, sizde takmayın. Eminim en kötü sitenin bile seveni sevmeyeninden çoktur. Ben bu gereksiz insanların yazdığı o yorumları sitemde görmek istemiyorum. Bu yüzden bu yöntemi kullanıyorum; yani yorum denetlemeyi. Bu yöntemi yapmayı bana öğreten Ali Ünal kardeşime teşekkür ederim.

  • Bu yöntemi uygulamak için; Blogger.com'a giriniz. Daha sonra aşağıdaki resimdeki gibi Ayarlar bölümüne tıklayın.

  • Blogger'de Yorum Denetleme Nasıl Aktif Edilir?[Resimli]

  • Şuanda Ayarlar bölümündesiniz. Alt bölümler açılmış durumda. Alt bölümlerden Yayınlar ve yorumlar'ı seçiniz.

  • Blogger'de Yorum Denetleme Nasıl Aktif Edilir?[Resimli]

  • Yayınlar ve yorumlar bölümünde bulunan Yorum Denetleme ayarını(resimde belirtilmiş alan) Her zaman olarak değiştirin.
  • 0 yorum:

    Yorum Gönder