25 Mart 2013 Pazartesi

Hayat V1 Kişisel Blogger Teması


Merhaba arkadaşlar uzun süredir üzerinde çalıştığım arthemia temasının son hali olan Hayat V1 adını verdiğim temamı şimdi dağıtmak istiyorum daha öncesi İG V1 teması olarak ta adını duyurmuştum bu temanın fakat fazla kişisel olduğunu düşünerek ismini Hayat v1 olarak değiştirmek istedim kısacası temadaki özelliklerden bahsetmeden gerekirse şöyle sıralayabiliriz; 
  • Seo ya uygun olarak hazırlandı(Seo Dostu)
  • Cufon font özelliği
  • Benzer yazılar
  • Yazı bilgisi
  • İlk yazıya yeni rozeti
  • Renkli sidebar
  • Header 
  • Düzenlenmiş menü
  • Düzenlenmiş alt ve üst çubuklar
  • Breadcrumbs Özelliği
Ve daha fazlasına bu tema sayesinde sahip olabilirsiniz ücretli olarak satmayı düşündüm fakat daha sonrası kararımı değiştirip ücretsiz olarak dağıtmak istedim, tek istediğim temayı kullanan arkadaşlar footer bölümündeki linkleri silmesinler, indirme linklerine aşağıdan ulaşabilirsiniz görüşmek üzere..
Rar şifresi:ilkaygurler.blogspot.com
Demo / Önizlemeİndir / Download

0 yorum:

Yorum Gönder