16 Ocak 2014 Perşembe

Yves Rocher - Yıpranmış Saçlar için Onarıcı Saç Yağı

Yves Rocher indirimleri varken en güzel ürününü anlatmamak olmaz, belki bir beğenen olur :) İndirimden faydalansın :D

Bu ürün Yves Rocher'in saç bakım ürünlerinden en sevdiğim serisine ait: Yıpranmış Saçlar. Malum hepimiz (nerdeyse hepimiz) hayat temposunda kolaya kaçmak  ve güzel görünmek adına ısıl işlem uygulamadan duramıyoruz. Bu da saçlarımızı yıpratıyor.

Ben de buna çözüm olarak bu güzel saç bakım yağını keşfettim, zaten şampuan olarak da aynı serinin şampuanını kullanıyorum, sadece mevsimsel geçişler hariç. O zaman biraz kepeklenme oluyor ben de kepek önleyici kullanıyorum :(



Gelelim bu bakım yağının güzel yanlarına :) İçinde bulunan doğal yağlarla saça güzel bir bakım yapıyor, bir de ben argan yağıyla karıştırıp sürüyorum duşa girmeden önce daha da süper oluyor. Ürünü duşa girmeden önce sürüyoruz. Yaklaşık 10 dakika filan bekleme süresi var ama bence mümkün olduğunca uzatın o süreyi, daha etkili olması açısından. Bir de mümkünse sıcak havlu sarabilirsiniz yada arada bir saç kurutma makinesini tutabilirsin bunlar da saç bakım yağlarının etkisini artıran etmenler. İçinde silikon ve paraben de yok. Bir de benim için en önemli mevzu kullanımı çok basit :) Fısfıslı değil ama öyle ağzı da açık değil, bakın aşağıya fotoğrafını da koydum :)


Ben hiç bir eksisini de görmedim ayrıca, çok güzel bir ürün. İşe yaradığına da fark edebiliyorsunuz. Böyle bir ürüne ihtiyacınız varsa bakabilirsiniz, 20TL'ye almıştım ama şu anda indirimde 14.90TL. 

Siz bu ürünü kullandınız mı peki? Benim gibi memnun kalanlar var mı?

Sevgiler
BV

0 yorum:

Yorum Gönder