24 Ocak 2014 Cuma

Sosyal Bloglar'a ne oldu böyle?

Evet, uzun bir süredir paylaşım yapamıyordum ve hatta neredeyse bir buçuk aydan bu yana da sayfa yayında değildi. Bir türlü oturtamadım şu işi, bu yüzden size bir özür borçluyum sanırım. Ama ben demiştim, o kadar da kötülük etmeyelim şimdi bana. Okul, dersane falan, son sınıf bir üniversite öğrencisinin başı elbette ki böylesi yoğun ve güncel bir sayfaya vakit ayıramayacak kadar yoğun olur. Biraz düşününce bana hak vereceğinizi umuyorum.

Aslına bakarsanız ilk andan itibaren böyle bir yapı vardı kafamda yani bir blogdan çok haber portalı tarzında bir sayfa. Yani bir blog-blogger internet gazetesi şeklinde medya aracımız olsun ve bunu da biz yapalım istiyordum. Başlangıç olarak çok sade ve uygun bir tasarım ideal olur diye düşündüm ancak beklenmedik bir şekilde başarı yakalayınca sayfa çıtayı bir an önce büyültmek istedim ne tesadüftür ki okul ve sınalar, projeler falan fazlasıyla yormaya başladı. Artık bırakın haftada bir yazı yazmayı neredeyse ayda bir yazı çıkmıyordu. Böyle olunca sömestr tatiline kadar blogu kafamdan çıkarmam gerektiğine karar verdim ve o gün geldi çattı işte. Gecenin bir vakti oturdum yeniden yayına aldım sayfayı ancak bir sorun var, geçmişte yazdığım tüm yazılar farkında olmadan yani şu an hatırlayamadığım bir sebepten dolayı silinmiş. Geldik mi taa en başa! Olan oldu bir kere, bu işi de yarıda bırakmak olmaz, yeniden sarıldım işte kısacası. 

Sosyal Bloglar'ı daha önce takip edenler aslında içerik olarak pek bir değişiklik olmadığını fark edeceklerdir. Ama bu hep böyle kalacağı anlamına gelmiyor, en yakın zamanda yani önümüzdeki bir kaç gün içinde Sosyal Bloglar'ı amacına ulaştıracak projelerle karşınızda olacağım. Bir blog yazarının ihtiyacı olan ne varsa burada bulabilecek. Asıl önemli olan "blog kardeşliğinin, bloglar arası paylaşım, dayanışma ruhunun" aşılanması. Bunu başarmak da benim için çok önemli. Yaşadığım şehrin yereline özel olarak bundan neredeyse 3 yıl öce yayınladığım internet gazetemden edindiğim tecrübeleri de Sosyal Bloglar'da kullanacağım. Yani daha çok bir blog değil de BLOG DÜNYASI ile ilgili bir internet gazetesi/haber portalı olacak bu sayfa.

"Peki Sosyal Bloglar'da neler konuşulacak?" bunu cevaplamaya gerek yok sanırım. Üst menülerden de göreceğiniz üzere genel olarak Blogger ve Blog yazarları odaklı olacak tüm paylaşımlar. Bir blogun geliştirilmesi ve daha fazla okuyucuya/takipçiye ulaştırılması için elimden geldiğince yanınızda olmaya çalışacağım. Şimdilik söyleyeceklerim bunlardan ibaret, sonraki yazılarımda buluşmak dileğiyle...

0 yorum:

Yorum Gönder