3 Ocak 2014 Cuma

MAC Stroke of Midnight Eye Bag: Violet

Merhabalar,
Bu aralar eyeliner sürmeye pek bir heves eder oldum ama beceremiyorum hala o ayrı :( Onun için de güzel bir eyeliner ararken MAC yılbaşı özel göz setlerini gördüm ve baya da hoşuma gitti. Ben de dayanamadım alıverdim :)


Setin içinden çıkanlar:
  • In Extreme Dimension Lash Maskara
  • Blacktrack Fluidline Eyeliner
  • Frozen Violet Pro Longwear Paint Pot
  • Çift taraflı 209 Eye Liner / 239 SE Eye Shader fırça
  • Makyaj Çantası 
Üç tane farklı set mevcut. Paint Pot hariç diğer ürünler sabit, iki tane farkli paint pot ile Nude ve Gold seti de var. Ben Violet rengi daha çok kullandığım için bu seti tercih ettim.


Bu kadar ürün içeren bu setin 145TL gibi fiyat olması bence güzel bir avantaj, benim gibi düşünenler varsa mutlaka almalı. Sınırlı sayıda üretilmiş bir ürün, her an bitebilir. Yakınında MAC olmayanlar da sitesinden alabilir, tık tık.


Not: Bana eyeliner sürme dersi vermek isteyen gönüllüler aranıyor :)) Tercihen Ankaralı :)

Sevgiler
BV



0 yorum:

Yorum Gönder