7 Ocak 2014 Salı

2013'ün En İyi Android Cep Telefonları



Öncelikle 2013 yılının Android işletim sistemi ve Android işletim sistemine sahip akıllı telefonlar için oldukça verimli bir yıl olduğunu söylemeliyim. IDC verilerine göre Android işletim sistemine sahip akıllı telefonlar 2013 yılının üçüncü çeyreği içerisinde yaklaşık yüzde 81'lik bir pazar payını yakalamayı başararak kendi alanında bir rekora imza attı.
Platform üzerine gelen yazılım güncellemelerle birlikte kullanıcılarına birçok yenilik sunan Android, ayrıca uygun fiyatlı cep telefonları üzerinde de satışa sunulmasıyla birlikte birçok kullanıcının ilk tercihi olmayı başardı. Tabii bu noktada kendi mobil işletim sisteminin dağıtımı için sürekli çalışmalarını sürdüren Google etkisini de göz ardı etmemek lazım. 

Google özellikle mobil işletim sistemi üzerine getirdiği yenilikler (yeni özellikler) ve Android işletim sisteminindüşük donanım özelliklerine sahip cihazlar üzerinde bile yüksek performansla çalışabilmesi için yaptığı optimizasyonlar sayesinde, Android'in önünü bu denli açmayı başardı ve rakiplerini adeta eze eze yoluna emin adımlarla devam etti.
Sözü daha fazla uzatmadan işte karşınızda 2013'ün en iyi 5 Android - akıllı telefonu ; 


 Sony Xperia Z1
2  
Samsung Galaxy Note 3
3  
HTC One
4  
General Mobile Discovery
5  
Galaxy S4 Active


0 yorum:

Yorum Gönder